Μαρίνου Γερουλάνου 111Β, Αργυρούπολη
Τηλέφωνο: 210 96 06 576
Αναντίρρητα , δεν είναι λίγοι οι μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην προσπάθεια τους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η ψυχολογική τους κατάσταση , να νιώθουν αισθήματα κατωτερότητας, να μην εμπιστεύονται τον εαυτό τους και τις ικανότητές τους. Οι δυσκολίες αυτές χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες :
Ο όρος της δυσλεξίας θεωρείται από πολλούς ως συνώνυμος των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. Ωστόσο το αίτιο των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών μπορεί να είναι τόσο η δυσλεξία όσο και άλλες διαταραχές, όπως για παράδειγμα η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ). Ο όρος της δυσλεξίας έχει χρησιμοποιηθεί ευρύτατα για να υποδηλώσει τις μαθησιακές δυσκολίες οι οποίες σχετίζονται με την ανάγνωση και τη γραφή.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία της Νευρολογίας, η δυσλεξία περιγράφεται ως εξής: Είναι μία διαταραχή η οποία παρουσιάζεται σε παιδιά που φοιτούν σε συνηθισμένες σχολικές τάξεις, έχουν επαρκή κοινωνικο-πολιτιστικά ερεθίσματα, όμως αποτυγχάνουν να αποκτήσουν γλωσσικές δεξιότητες που σχετίζονται με την ανάγνωση, τη γραφή και την ορθογραφία σε βαθμό ανάλογο με τις νοητικές τους ικανότητες.